Reputation Mastery för Teamet.

’Techarena 2025’ gick av stapeln i slutet av februari på Strawberry Arena och man kunde bland mycket annat pitcha sin affärsidé mot spännande investerare. Rådet från många av investerarna var att förutom att vara konkret i affärsidén också visa på styrkorna i teamet.

Let’s face it – framgångsrika team består av framgångsrika individer som har sitt reputation som sin främsta tillgång. Då blir det också hörnstenen i deras professionella erbjudande.

Under de senaste 12 åren har jag arbetat med över tusen entreprenörer, ledare och konsulter i flera lände för att analysera och utveckla deras reputation. Min erfarenhet är kristallklar – vi är vida mer kompetenta än vi inser eller marknadsför. Det andra säger väger mycket tyngre  än vad vi säger själva.

Vad tror du skulle hända i ett team eller ledningsgrupp om alla var medvetna om hur deras verkliga styrkor och buggar konkret såg ut och upplevdes av andra. Det finns mycket goda skäl varför investerare vill förstå teamets styrkor innan beslut. Det skapar en kultur av excellens och mastery.

Därför har jag inlett ett samarbete med Katy Caroan – Executive Coach och Managementkonsult. Efter det att individerna i teamet via Reputation Mastery-processen känner alla delar av sitt sitt reputation tar Katy över för att optimera resultatet på teamnivå.

Här kan du läsa mer:

https://www.leaderindemand.com/services


Publicerat

i

av